lördag 17 november 2012

Lördag

Skönt att det är lördag idag . Vet att det är en till ledig dag imorgon.

Behöver ta tag i pluggandet. Har Samhällskunsskapprov på onsdag. Men har verkligen ingen lust efter det sim hände i veckan. Med mitt knä och med.en väldigt nära släkting till mig somnade in.
Saknar min gammelfarfar så mycket redan. Vet inte ens imorgon jag vill fira min födelsedag i december. För det känns som det inte finns några kvar som vill fira mig. En av de få personerna som verkligen brydde sig om mig, och min familj finns inte längre. Den som kom på besök minst en gång i veckan, och kom oftast alltid med chokladkakor från Ikea. Saknar dig så mycket.
Du hämtade mig från skolan, skjussade till träningar, var med på matcher. Du var verkligen en som brydde sig.

Hoppas du mår bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar