söndag 18 november 2012

Orkeslös.

Huvudvärk och trött.
Jag är het orkeslös, provet på onsdag kommer gå åt pipsvängen. Samhällskunskapsprov är ingen hitt när man känner att ens värld är upponer.

Pojkvännen har percis åkt hem. Sov hos mig inatt. Saknar honom redan. Sov riktigt bra inatt i alla fall. Vaknade inte av att jag grät av att jag hade drömt om händelser. nu sitter jag vid köksbordet och försöker trycka in prov. Har 50 sidor kvar. Känns riktigt meningslöst. Orkar inte. en månad kvar sen är det jullov.
Ska bli så skönt med jullov. Dock är inte tiden innan jullovet alls roligt. Med redovisningar i svenska X2 och biologi hit och engelskaprov, kemiprov, matteprov, samhällskunskapprov, svenskaprov dit.. Inte kul alls.

 

Varför ska ens vardag vändas upponer sådär.. Säger inte att det var lättare då, men nu känns det som jag tappat kontrollen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar