söndag 25 november 2012

Söndag- nej imorgon är det måndag

Suttit med skolarbete hela morgonen. Jag och några i klassen ska prata om en gammal diktare från Renässansen. Inte direkt det roligaste jag vet...
Men det fungerar helt okej!

I fredags åkte jag till min prins och sov där, sen blev jag hämtad av mamma och åkte hem och gjorde mig iordning för mormors kalas. Sen åkte vi till mormor och morfar och var där till cirka halv ett inatt. Sen åkte vi hem och mer eller mindre gick och la oss. Super trevlig kväll med massa god mat! Min mormor och morfar är stjärnkockar!

Idag har jag slappat lite på förmiddagen, sen satte jag igång med läxorna. Har lite spanska kvar att göra. Sen kommer mormor o morfar hit på fika (haha!) sen är även min gammelfarmor här.

Så blir en lugn söndag helt enkelt!
Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar