måndag 19 november 2012

take off the shell and be only you

Måndag.
Ingen annorlunda med den här dagen.
Förutom sovmorgon imorse då.

Efter skolan var det direkt hem och plugga samhällskunskapsprov. 20 sidor sammanfattade på datorn, inte normalt.
Om jag fick göra om mitt val hade jag inte valt naturvetenskapsprogrammet, ja skulle typ valt frisör eller något, något kul. Inget som jag måste plugga allt jag har och inte ha någon fritid alls.
Skolan suger, just nu i alla fall. När lärarna inte tror att vi har något annat liv. Jag har ett annat liv jag.

Snart ska jag gå och sätta mig i soffan och inte göra något mer alls denna kväll. Se på tv.
Ha en bra kväll så skriver jag mer imorgon eventuellt.

Älskar när skolan har utvecklingssamtal!! det är underbart! 
Jag slutar 12.00 imorgon och på torsdag pga utvecklingssamtal. UNDERBART!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar