söndag 30 december 2012

Försöker hålla mig vaken

Försöker ställa om dygnet lite tills imorgon så jag kanske kan vara pigg en stund av kvällen. För jag är en morgonmänniska, och vaknar tidigt och lägger mig tidigt. Så det blir ett problem varje nyår!
Jag är alltid trött vid 10 och går därför alltid och lägger mig vid 10. för längre än så orkar jag knappt hålla mig vaken. Haha!

Så min pojkvänn som är en kvällsmänniska tycker jag är ganska tråkig när jag somnar 10 och han är knappt trött då. Haha tur att han älskar mig ändå!

Sen på helgerna sover jag cirka 9-12 timmar och på vardagarna 8-9 timmar. Så jag måste sova, annars går jag runt som en zombie hela dagen med huvudvärk och illamående. Får nästan som migrän om jag sover för lite. Så då tar jag hellre och lägger 10 timmar på sömn!

Sen tycker jag även att det är ganska mysigt under duntäcket och med huvudet på kudden. Så för mig gör det absolut ingenting att sova. Några av mina kompisar tycker sömn är slöseri med tiden. Det tycker inte jag!
Sömnen gör så att jag är glad de resterande 14 timmarna på dygnet, och jag är hellre på topphumör istället för migrän! :D






Bildkäll: här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar