torsdag 3 januari 2013

It´s time to start workout

 
 
 
 


Ska man ta tag i träningen så ska man göra det till 110%. Kanske ska börja tänka på vad jag äter, kanske ska rycka mig i kragen och gå iväg till gymmet. Eftersom nu måste jag det pga min rehabb. Om jag går hur kommer jag då fram?
Idag har jag bestämt mig. Jag ska ta tag i min träning igen. Jag ska få en hälsosammare kropp igen. Med bara muskler. Som jag hade innan jag skadade mig!
Från och med imorgon så ska jag ta tag i min träning, jag ska bli hälsosammare. Med lite godis ibland! 
Jag ska bara fixa det!
Det är mitt nyårslöfte! Jag ska bli frisk och jag ska leva hälsosammare igen, med träning och kost!

2013 ska bli mitt bästa träningsår, jag ska bli skadefri och varenda jävla muskel i kroppen ska vara urstark och klara allt!

Där är motivationen, nu är den där! Ska behålla den hela året nu. Ska göra allt i min kraft! 

Och bloggen ska bli min träningsdagbok så är det. 
Därmedbasta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar