onsdag 17 oktober 2012

När allt går emot ska jag hålla kvar

Hej!

Det blir ett inlägg innan skolan. Idag skolfoto, usch... Känner inte att idag är den rätta dagen för ett skolfoto, har knappt sovit något inatt. Eller jo jag har sovit men oroligt. Vaknat, somnat, vaknat, somnat, vaknat, somnat..så har det varit hela natten.

 Men jaja, är ganska pigg ändå. Sitter nu här vid bordet och lyssnar på musik, samtidigt som jag äter frukost; en youghurttallrik, två smörgåsar med ost och gurka, och ett glas juice. Mums! Bra frukost!
Ska åka om cirka 40 minuter, så ska äta upp frukosten och sedan ta reda på om jag ska ha hängande eller uppsatt hår på det där skolfotot. Tror det blir hängande, men vet inte, kan ju lika gärna ändra mig i sista sekunden!

Börjar 10.10 idag och slutar 14.15 kanske. Ganska soft dag. Sen ska jag hem, ta det lite lungt, skriva klart samhällskunskapen, åka till sats. Lite personlig träning hoppas jag ska sätta fart på min träning igen.
Just det, äta var det också. Haha!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar