tisdag 16 oktober 2012

Pluggar lite!

Hejj!
Klockan är redan 17.00.. har inte börjat med samhällskunskapen än. åh. eller jo jag har börjat men jag kommer direkt ingenstans. Suck. Var ner till the town förut och skulle först och främst få tag på en stickad tröja, hittade en som var helt okej, dock tror jag att jag ska införskaffa mig en annan också. fanns rikigt många snygga. Men idag fick det typ bli den första bästa.
Hittade en stickad v-ringad på HM, 249 kr. Träffade en go&glad gammal klasskompis, Hannes som var riktigt snäll och följde med mig, bra sällskap!

Innan jag stack hem passade jag på att köpa mig en latte inne på Wayne´s.  Mumma. Så nu kan jag kanske aktivera de tröga hjärncellerna i mitt huvud och börja uttrycka mina åsikter om Budgeten. Fyy...
Längtar till höstlov. Pausa lite innan nästa omgång börjar.

 Happy
Färgen på tröjan, ni kan få en bättre bild med systemkameran snart ! :)
Pluggfejset-inser att jag måste plugga nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar