fredag 30 november 2012

Lugn fredag

Idag har jag varit ledig från skolan. Kände att jag behövde en dag extra hemma efter dagen igår. Ska om en stund åka till älsklingen, han har opererat tån och är i behov av mitt sällskap. Haha eller kanske en betjänt ;)
Sov ut inatt, kände att jag behövde sova.. Idag är jag lite piggare och mår lite bättre.



Har suttit hemma under dagen och försökt gjort lite samhällskunskap och biologi.
Har inte kommit någon större vart, men det ordnar sig nog. Samhällskunskapen ska inte vara klar förän om 3 veckor och biologin ska troligtvis redovisas på torsdag.

Har stort kemiprov på fredag som jag knappast har börjat med än, tänkte att jag skulle ta tag i det på söndag. Efter jag suttit i sekretariatet på Hellton cup. Önskar att man kunde ha deltagit istället för att sitta på sidan (dock var det för lite lag anmälda till junior serien så det blev ingen).

Ska bli skönt att komma till älsklingen under natten. Ska bara ta det lungt och hämta energi så jag klarar av de sista tre intensiva veckorna innan jullovet. Då jag förhoppningsvis ska upp till Björnrike (Vemdalen) och åka skidor!
Underbart ska det bli.
Orolig är jag ändå för att knät inte ska hålla, att det ska göra för ont för att jag inte ska kunna stå på ett par skidor/ en snowboard.
Men jag ska åka skidor ändå. Det har jag bestämt mig för. Ont får det göra när jag kommer hem! Så det så!

Ska snart åka och fika med mamma, pappa, och lillsyrran. Brorsan är i skolan så han får fika hemma istället. Sedan/ innan ska vi åka upp till Ruds kyrkogård där alla rosor och blommor ligger från  begravningen. Min lillasyster glömde ta med sin teckning som hon hade målat, så vi ska lämna den där. Sedan efter det skjussar de mig till Marcus!

Ha en bra dag allihoppa! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar