söndag 11 november 2012

Måndagmorgon

Hejj på er!

Är ledig från skolan idag / sjukanmäld. Ska maila mentorn snart ang. varför osv. Men i alla fall, jag ska snart ringa min husläkare ang mitt knä. Hoppas att hon gör någonting nu med en gång. Hoppas att det finns någon som kan hitta felet. För på magnetröntgen syndes det ingenting. Så vi får väl se vart det här hamnar..

Jag personligen tror att det är knäskålen som är kass. Det syns inte på röntgen. Men vad gör man åt en knäskål?

30 minuter kvar. 


Jag kommer definitivt lägga på luren i örat på min doktor om hon inte tar det här på allvar. Rehabbat under 7 månader och sen så hoppar (troligtvis) knät ur led i fredag under idrotten. Därför jag skriver troligtvis är för att jag inte hann reagera på vad det var som hände riktigt. Det jag vet är att det gjorde döööont under och efter något var snett eller låg fel. Min sjukgymnast säger att det är troligtvis knäskålen men att man inte gör så mycket år det. Hm. Hoppas det finns någon som säger något annat för jag vill liksom vara en fri människa. Och kunna göra vad jag vill! Träna, springa, åka skidor, hoppa hopprep, ALLT!

Så någon måste snart säga att de vet vad de ska göra, och hur det ska bli bättre. För om inte någon gör det, ger jag snart upp hoppet på att det här kommer bli bra..

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar