onsdag 14 november 2012

Vad gör man när familjen är splittrad?

Skulle behöva ha alla här. Alla i min familj och släkt.
Min farfar håller mer eller mindre på att somna in. Min älskade gammelfarfar som alltid varit som.min egna farfar. Pappa är på sjukhuset med honom, han är inte ensam i alla fall.

Ont har han inte heller, vilket jag är väldigt tacksam över. Men tomheten finns ändå där. Jag vet inte om det är inatt han ska flyga upp till himlen, men där kommer han bli väl omhändertagen. Men saknaden av honom finns redan. Att titta upp mot himlen kommer innebära både glädje och sorg framöver.
Det är tufft just nu, vet inte när jag ska gråta eller om jag ska bita ihop. Humöret går upp och ner hela tiden.

Känns i hela kroppen att det inte kommer bli mycket sömn inatt. Ledsen och med sorg

Jag älskar dig farfar, ta med dig det vart du än flyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar