fredag 9 november 2012

Fredag!

Helg!
Eftersom knät pajjade förut gick jag bara halvdag i skolan. Smärtan är fortfarande för påtaglig för att jag skulle kunnat stanna kvar. Svullnaden som uppstod är lite mindre än förut. Det började svullna när jag kom hem. Men stelt som en pinne är det.

Åker till min pojkvän sen. Ska bli skönt att inte göra någonting. Imorgon hämtar mamma och pappa upp mig så åker vi och resten av familjen till mormor och morfar och äter mat och så vidare. Det ska bli mysigt!

________________________________________________________________________

Min platt-tång dog förra veckan så var tvungen att köpa en ny! Hittade en billig en från OBH Nordica. Den var super bra! "Artist plattång 3064 heter den. Det är en professionell plattång med som du både kan locka och platta håret med. Den har justerbar temperatur 120-230 grader. Ionic-beläggning. LCD-display. Den får hittils 5 av 5 stjärnor. Ett + är att den är röd! Super snygg!
 

Skriva en recension

 http://tubby.scene7.com/is/image/tubby/OBH3064?$prod$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar